نوین خانه

ساخت وبلاگ

تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب با دوجداره

تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب با دوجداره (5 سال خدمات پس از فروش رایگان — تعویض 1 الی 2 روزه — نظافت کامل) توسط تیم فنی ما با سابقه 15 ساله در زمینه پنجره upvc به صورت کاملا با کیفیت صورت می پذیرد.

صفحات مرتبط : گارانتی و ضمانت پنجره دوجداره ، پنجره آکاردئونی upvc ، پنجره کشویی دو ریل

انواع پنجره های قدیمی برای تعویض با دوجداره

پنجره های قدیمی که عموما برای تعویض در نظر گرفته می شوند، دارای مدل های مختلفی می باشند که این مدل ها عبارتند از : پنجره های قدیمی آهنی ساده، پنجره های قدیمی با استفاده از آهن های فرانسوی و یا مکزیکی، پنجره های قدیمی با فریم چوب. در تمامی این 3 و یا 4 مدلی که در اینجا ذکر کردیم با هر شکلی که فریم پنجره ها دارند ما بدون تخریب پنجره را با پنجره دوجداره تعویض می کنیم.

ادامه در : تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 198 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:08

در این قسمت از سایت قصد داریم شما را با نحوه ی نصب برچسب بین کابینت تا حدودی آشنا کنیم و در آخر در مورد قیمت برچسب بین کابینت توضیحاتی را به شما ارائه می کنیم.

موارد مورد نیاز برای نصب برچسب بین کابینت

متر

مداد

برچسب بین کابینت

چسب مایع مخصوص برچسب بین کابینت

دستگاه میخ کوب

مرحله اول : اندازه گیری برای نصب برچسب بین کابینت

همیشه برای اندازه گیری و نصب باید از سمت گوشه شروع کنید و به طرف آخر محلی که می خواهید نصب را انجام دهید که در اکثر مواقع همان انتهای کابینت ها می باشد، حرکت کنید.

ابتدا طول را اندازه گیری کنید و با مداد علامت گذاری کنید و اندازه را بر روی دیوار بنویسید. سپس از پایین کابینت تا لبه سنگ اوپن آشپزخانه اندازه گیری کنید تا ارتفاع نیز بدست آید.

اینکار را برای تمامی قسمت های خالی زیر و بین کابینت ها انجام دهید و این قسمت ها را به صورت فضاهای مربعی و مستطیلی در ذهن خود در نظر بگیرید.

ادامه در : آموزش نصب برچسب بین کابینت

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 181 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:08

در این قسمت از سایت آموزش نصب سینک ظرفشویی آشپزخانه را برای شما قرار داده ایم که با خواندن این مطلب می توانید تا حدودی با چگونگی نصب سینک ظرفشویی آشنایی داشته باشید.

قبل از هر کاری فلکه آب را ببندید و مطمئن شوید که آب داخل لوله ها کاملا تخلیه شده و آبی درون آنها وجود ندارد.

اولین کار برای نصب سینک ظرفشویی این است که یک قالب اندازه تانک سینک با کارتن و یا مقوا درست کنید و سپس آن را روی صفحه کانترتاپ آشپزخانه خود قرار دهید و با یک مداد دور آن را خط کشی کنید مطمئن شوید که این خط کشی موازی با دیوار آشپزخانه باشد. سپس یک سوراخ با دریل در یک گوشه از قالبی که خط کشی کرده اید بر روی کانترتاپ به سمت داخل با فاصله 1.5 سانتیمتر از خط کشی بوجود آورید. سوراخی که بوجود آورده اید باید اندازه چاقو اره ای (اره مویی) شما باشد که بتوانید به داخل آن قرار دهید. دور تا دور خط کشی که برای برش انجام داده اید را با چسب نواری به صورت کامل بچسبانید تا هنگام برش کانتر تاپ مشکلی برای اطراف محل برش بوجود نیاید.

در داخل کابینتی که سینک روی آن قرار می گیرد یک اتصال به زمین با تکه های چوب و یا هر چیزی قرار دهید تا هنگام برش فشاری که بر روی کانتر تاپ می آید به زمین منتقل شود. برای برش خوب و تمیز از چاقوی اره ای استفاده کنید که به صورت مخصوص برای لمینت ساخته شده است. سپس کانتر تاپ را دقیقا از روی خط کشی انجام شده برش دهید و محفظه ای که قرار است سینک در آنجا قرار گیرد را بردارید و سپس سینک را در محل خود قرار دهید تا بفهمید که کار را به درستی و به صورت دقیق انجام داده اید یا نه.

سپس چسب سیلیکونی مخصوص حمام و دسشویی را تهیه کنید و دور تا دور سوراخ خروجی آب سینک بزنید. سپس صافی سوراخ سینک را در سوراخ قرار دهید و چند لحظه آن را محکم فشار دهید تا خود را با چسب سیلیکونی به سینک محکم کند. سپس در ته سینک از سمت بیرون یا پشت سینک واشر لاستیکی را بر روی گردن صافی سوراخ سینک قرار دهید و قفل صافی سوراخ سینک را به استفاده از آچار محکم کنید.

ادامه در : آموزش نصب سینک ظرفشویی روکار توکار

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 209 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:08

آموزش نصب آینه بدون قاب

در این قسمت از سایت برای شما آموزش نصب آینه بدون قاب را قرار داده ایم در این آموزش دو روش عمده را که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند را بررسی می کنیم.

روش نصب آینه بدون قاب اول که برای شما توضیح می دهیم نصب آینه با استفاده از چسب سیلیکونی می باشد. و در روش دوم به نصب آینه با پیچ می پردازیم.

نصب آینه بدون قاب با چسب سیلیکونی

در این روش ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که بهترین چسب سیلیکونی برای این کار را خریداری کرده اید که اگر به فروشنده مورد مصرف را بگویید به شما راهنمایی های لازم را می دهد.

حتما قبل از خرید چسب برای نصب آینه بدون قاب کاملا در مورد نوع چسب مشورت کنید چرا که در این روش مهمترین قسمت چسب می باشد.

بعد از اطمینان از چسب خریداری شده شما به نگهدارنده برای ثابت کردن آینه بر روی دیوار نیاز دارید تا چسب و آینه به دیوار کاملا بچسبند و محکم شوند.

برای نگهدارنده شما می توانید از دو تخته چوب استفاده کنید این چوب ها حتما باید دارای ارتفاع یک اندازه باشند و سطح آنها نیز به اندازه ای باشد که آینه را بتوانید بر روی آنها قرار دهید.

ارتفاع چوب ها نیز باید به صورتی باشد که از زمین تا پایین آینه را در بر بگیرد به عبارت دیگر ارتفاع ضلع پایینی مکانی از دیوار که برای نصب آینه در نظر گرفته اید تا زمین باید هم اندازه ارتفاع چوب ها باشد.

اطلاعات بیشتر در :

نصب آینه بدون قاب, نصب آینه روی دیوار

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 463 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:07

 

پنجره آلومینیومی نوعی پنجره بسیار قوی و در عین حال سبک و با دوام می باشد. موادی که در کارخانه های ساخت پنجره های آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار قابل انعطاف و یا به اصطلاح چکش خور می باشند. این به این معناست که پنجره های آلومینیومی تقریبا برای تمامی انواع اشکال قاب های پنجره قابل استفاده می باشند. این نوع از پنجره ها به خوبی قابلیت عایق بودن را اجرا می کنند و می توانند عایق مناسبی برای صرفه جویی در مصرف انرژی در خانه شما به حساب بیایند. به همین خاطر است که این نوع از پنجره ها باعث عایقی قوی برای حرارت به حساب می آیند. این نوع از پنجره ها دارای دو قسمت خارجی و داخلی می باشند که مابین این دو قسمت با استفاده از مواد غیر فلزی عایق هوا پر می شود که در اکثر مواقع گاز خاصی در این فضا قرار داده می شود.

یکی از ویژگی های بسیار خوبی که پنجره های آلومینیومی دارند این است که نیاز کمی به نگهداری دارند البته در مقایسه با پنجره های دوجداره upvc این نگهداری بیشتر می باشد اما نسبت به باقی انواع پنجره ها نیاز به نگهداری کمتری می باشند. و همچنین از دیگر ویژگی هایی که این نوع از پنجره ها دارند قابلیت رنگ بندی این قاب ها می باشد که در کارخانه هنگام پخت مواد سطح این نوع از قاب ها رنگ بندی آنها هم اعمال می شود. تنها نقطه ضعفی که می توان برای این نوع از پنجره ها به آن اشاره کرد این مورد است که قیمت این پنجره ها از باقی پنجره ها بیشتر است و شما برای داشتن پنجره های آلومینیومی باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید.

تعویض شیشه پنجره آلومینیومی

تعمیر پنجره آلومینیومی به صورت های مختلف انجام می پذیرد، که با توجه به مشکلاتی که برای پنجره بوجود می آید این روش ها در نظر گرفته می شوند، در این قسمت از سایت قصد داریم چگونگیتعویض شیشه پنجره آلومینیومی را برای شما توضیح دهیم.

اطلاعات بیشتر در : تعمیر پنجره آلومینیومی
نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 204 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:07

آب بند پشت بام، ترکیدگی لوله، باران و خیلی از موارد وجود دارند که باعث نم در دیوارها می شود. بسیاری از مردم برای پوشش دیوار نم دار سوال می کنند کهبه چه صورت پوشش دیوار نم دار باید صورت گیرد.

به همین دلیل تیم نوین خانه در این قسمت از سایت تلاش کرده است که با قرار دادن آموزش پوشش دیوار نم دار برای شما مقداری باعث راهنمایی شما شود.

قبل از اینکه بخواهیم در مورد پوشش دیوار نم دار صحبت کنیم. این نکته را باید حتما در نظر داشته باشید که منشا نشتی لوله و یا جایی که باعث نم دار شدن دیوار شده است را پیدا کرده باشید و حتما مشکل را حل کرده باشید.

چرا که اگر مشکل نشتی آب به داخل دیوار حل نشده باشد تمامی این آموزش برای شما بی فایده خواهد بود و هر کاری انجام دهید دوباره مشکل سر باز می کند.

در این آموزش ما یک روش خیلی خوب برای پوشش دیوار نم دار را برای شما انتخاب کرده ایم که با استفاده از رنگ ضد رطوبت که شرکت ronseal تولید کننده این رنگ می باشد دیوار نم دار پوشیده می شود.

همچنین ما این روش را به دلیل راحتی و آسان بودن آن برای شما قرار داده ایم تا شما بدون هزینه بتوانیدکار پوشش دیوار نم دار را خود انجام دهید.

پوشش ضد آبی که در تصویر زیر می بینید می تواند به صورت دائمی اثرات نم باقی مانده بر روی دیوار خانه شما را از بین ببرد.

اطلاعات بیشتر در : آموزش پوشش دیوار نم دار

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 220 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:06

 

  • با استفاده از پروفیل ویستا بست در تولید پنجره upvc
  • ضمانت بهترین خدمات پس از فروش
  • بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
  • 15 سال گارانتی تمامی پروفیل ها
  • 10 سال گارانتی یراق آلات دو حالته
  • 5 سال گارانتی یراق آلات تک حالته
  • 5 سال گارانتی شیشه
  • 5 سال خدمات پس از فروش رایگان

تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب با دوجداره
تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب با دوجداره (5 سال خدمات پس از فروش رایگان — تعویض 1 الی 2 روزه — نظافت کامل) توسط تیم فنی ما با سابقه 15 ساله در زمینه پنجره upvc به صورت کاملا با کیفیت صورت می پذیرد.

صفحات مرتبط : گارانتی و ضمانت پنجره دوجداره ، پنجره آکاردئونی upvc ، پنجره کشویی دو ریل

تعویض پنجره های دوجداره
در بعضی از مواقع به دلیل مناسب نبودن پروفیل و یا مواد سازنده استفاده شده در پروفیل ها پنجره هایدوجداره بدرستی کار خود را انجام نمی دهند و یا به دلیل مهر موم نشدن درست گاز داخل دوجداره شیشه از بین می رود و یا حتی بعضی از تولید کنندگان برای پایین آوردن هزینه ساخت و بالا بردن سود خود از مواد غیر استاندارد استفاده می کنند و یا از استفاده از بعضی مواد اساسی صرف نظر می کنند همه این موارد باعث می شود که شما بعد مدت کوتاهی که از نصب پنجره های دوجداره می گذرد با مشکلات اساسی مواجه شوید. که این موضوع باعث تعویض پنجره های دوجداره شما می شود. اما چه مشکلاتی ممکن است برای پنجره های شما رخ دهد؟ در زیر به چند مورد اشاره می کنیم.
مواردی که باید به آن دقت کنید عبارتند از وجود نشت در پنجره ها، چک کردن تراکم مابین شیشه های پنجره، وجود سوراخ، ترک و یا شکستگی در شیشه و یا پنجره و از بین رفتن عایق حرارتی پنجره برای خانه شما

اطلاعات بیشتر در : تعویض پنجره های قدیمی

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 203 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:06

 

 
  • با استفاده از پروفیل ویستا بست در تولید پنجره upvc
  • ضمانت بهترین خدمات پس از فروش
  • بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
  • 15 سال گارانتی تمامی پروفیل ها
  • 10 سال گارانتی یراق آلات دو حالته
  • 5 سال گارانتی یراق آلات تک حالته
  • 5 سال گارانتی شیشه
  • 5 سال خدمات پس از فروش رایگان

برای استعلام قیمت پنجره کشويی تک ريل upvc لطفا با نوین خانه تماس بگیرید.

توضیحات پنجره کشويی تک ريل upvc

پنجره کشويی تک ريل upvc (با ضمانت 5 ساله خدمات پس از فروش رایگان) در مکان هایی که نیازی به جابجایی اثاثیه و پرده برای بازکردن بازشو نمی باشد ولی این نکته را باید یادآور شد که این نوع بازشو حدود 20% عایق کمتری نسبت به پنجره های لولایی محسوب می شود. با این اوصاف این نوع پنجره ها برای مناطقی که دارای آب و هوای معتدل هستند مناسب می باشد که بتوان از تهویه طبیعی به راحتی استفاده نمود.
در مناطق پر سر و صدا و پر گرد و غبار استفاده از این سیستم توصیه نمی شود.

اطلاعات بیشتر در : پنجره کشویی تک ریل

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 183 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:06

کاغذ دیواری برای دکوراسیون خانه حکم لباس برای انسان را داراست که انتخاب مناسب و درست آن می تواند در دکوراسیون خانه شما تحول چشمگیری را ایجاد کند.

به دلیل اهمیت فراوان کاغذ دیواری و انتخاب طرح کاغذ دیواری برای دکوراسیون داخلی خانه شما توصیه می کنم که حتما با انواع کاغذ دیواری آشنا شوید.

تا زمانی که شما انواع مختلف کاغذ دیواری را نبینید و با آنها آشنا نشوید نمی توانید انتخاب درست و متناسبی با آنچه که در ذهنتان است را انجام دهید.

در اینجا 6 حالت کلی که در سال 2018 از انواع اصلی کاغذ دیواری بشمار می رود را برای شما توضیح می دهیم تا با آن ها آشنا شوید.

1-نوع شرقی

این نوع از طرح کاغذ دیواری پذیرایی که در تصویر زیر نیز می توانید آن را مشاهده کنید الگوهای دست ساز با طراحی هایی که در کشورهایی چون ژاپن و هندوستان انجام شده است را به شما ارائه می دهد.

امروزه این نوع از سبک طرح کاغذ دیواری را با طرح های کلاسیک تزئینی و همینطور با چاپ های ساده هندسی ترکیب کرده اند که بسیار زیبا می باشند.

 
 

۲-روستایی مدرن

این مدل از طرح های کاغذ دیواری پذیرایی با بهره گیری از تصاویر شاداب جنگلی و همچنین شاخه های درختان جنگل و چاپ های کلیدی و مدرن طرح هایی بسیار زیبا و آرامش بخش را بوجود آورده است.

با توجه به تصویر زیر که نوعی از این سبک کاغذ دیواری محسوب می شود کاملا حس روستایی را می دهد که در عین حال از مواد مدرن در آن استفاده شده است.

ادامه مطلب در : طرح کاغذ دیواری

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 165 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:05

آموزش نصب تابلو بدون میخ

در بعضی از مواقع ما اجازه نداریم و یا به دلایل مختلفی نمی خواهیم که بر روی دیوار خانه خود میخ قرار دهیم و باعث بوجود آوردن سوراخ در دیوار شویم.

برای همه ما این سوال پیش آمده است که چگونه می شود نصب تابلو بدون میخ انجام پذیر باشد و یا اینکه بهترین روش برای این کار چیست؟

بنابراین برای حل این مشکل و پاسخ به این سوال که چگونه تابلو را بدون استفاده از میخ بر روی دیوار نصب کنیم؟ این آموزش را برای شما قرار دادیم.

در این آموزش روشی بسیار عالی را برای شما در نظر گرفته ایم که خود به سادگی بتوانید نصب تابلو بدون میخ را بر روی دیوار خانه انجام دهید.

این روش با کمترین صدمه و یا آسیبی به دیوار خانه شما انجام می شود و شما در پایان از برجای ماندن تابلو بر روی دیوار اطمینان کسب خواهید کرد.

لینک پیشنهادی نوین خانه : نصب آینه بدون قاب

برای اینکه این آموزش برای شما کاملا محسوس تر باشد و بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید ویدئو آموزشی نصب تابلو بر روی دیوار را نیز برای شما قرار داده ایم که روش استفاده شده در ویدئو دقیقا روشی است که در اینجا به توضیح آن خواهیم پرداخت.

برای انجام نصب تابلو بدون میخ شما به یک نوارچسب دوطرفه نیاز دارید نوارچسبی که هر دو طرف آن دارای خاصیت چسبندگی باشد.

همینطور شما به یک نگهدارنده نیاز دارید. نگهدارنده و یا گیره وسایل که به شکل ها و اندازه های متنوعی در بازار یافت می شود.

در نظر داشته باشید که حتما در زمان خرید گیره نگهدارنده تابلو اندازه و وزن تابلو را در ذهن داشته باشید که تعداد، شکل و اندازه گیره نگهدارنده را به درستی تخمین بزنید.

اطلاعات بیشتر در : نصب تابلو بدون میخ

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 166 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:04

آموزش تعمیر شیرآلات اهرمی,تعویض مغزی شیر اهرمی

با توجه به اینکه تقریبا همه ما در مواقعی با شیرآلات اهرمی و یا هر نوع شیرآلاتی که داریم به مشکل خورده ایم و ساعتها زمان برای تعمیر شیرآلات از دست داده ایم. بر آن شدیم که در این قسمت از سایت برای شما آموزش تعمیر شیرآلات اهرمی را قرار دادیم.

به دلیل تماس های زیادی که برای تعمیر شیرآلات اهرمی و چگونگی تعویض مغزی شیر اهرمی از طرف کاربران سایت با ما صورت می گیرد در اینجا آموزش مربوط به این مشکل را آماده کردیم.

به دلیل اینکه شیرآلات اهرمی نسبت به شیرآلات معمولی پیچیدگی نسبتا بیشتری دارند به شما توصیه می کنیم که این آموزش را با دقت مطالعه کنید.

و اگر حوصله خواندن مطلب را ندارید ویدئو آموزشی تعمیر شیر اهرمی را برای شما که دقیقا مطابق با این صفحه می باشد را نیز قرار داده ایم.

اگر شیرآلات اهرمی شما در اطراف اهرم نشتی آب دارند این آموزش که در این قسمت برای شما آماده کرده ایم می تواند به شما بسیار کمک کند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که این آموزش برای تعمیر شیرآلات اهرمی با یک اهرم کنترل می باشند و ممکن است انواع دیگر شیرآلات متفاوت باشند.

با مطالعه دقیق این آموزش و یادگیری کامل آن شما می توانید کار تعمیر شیرآلات اهرمی ( تعویض مغزی ) خانه خود را در کمتر از 1۰ دقیقه کامل انجام دهید.

برای تعمیر شیرآلات اهرمی ( تعویض مغزی ) شما به وسایل زیر نیاز خواهید داشت و قبل از شروع وسایل را تهیه کنید.

آچار فرانسه

پیچ گوشتی تیغه ای صاف

دم باریک

پیچ گوشتی شش سو

مغزی شیر اهرمی جدید

بعد از اینکه به صورت کامل وسایل مورد نیاز تعمیر شیرآلات اهرمی را آماده و تهیه کردید اولین کاری که باید انجام دهید قطع کردن آب و یا بستن شیر فلکه آب می باشد.

توجه داشته باشید که هم شیر فلکه آب سرد و هم شیر فلکه آب گرم را به صورت کامل ببندید تا وقتی که شیر را باز می کنید آب بسته باشد.

شیر فلکه برای قطع کردن آب در بسیاری از خانه ها زیر سینک طرفشویی می باشد.

لینک پیشنهادی نوین خانه : آموزش نصب سینک ظرفشویی روکار توکار

اگر اهرم شیرآلات اهرمی را مشاهده کرده باشید در قسمت پشت اهرم یک دکمه وجود دارد که بر روی پیچ پشت اهرم قرار داده اند.

اطلاعات بیشتر و ادامه مطلب در : تعمیر شیرآلات اهرمی

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 169 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:04

بدون شک خط کشی پارکینک یکی از کارهایی است که می تواند برای شما آرامش زیادی را به وجود بیاورد در این قسمت قصد داریم تا توضیحاتی در مورد خط کشی پارکینگ برای شما قرار دهیم که اگر نیاز شد خود بتوانید این کار را انجام دهید. با این کار شما می توانید هم از پارک بد همسایه ها جلوگیری کنید و هم به زیباتر شدن پارکینگ خود کمک کنید.

مرحله اول : پاکسازی محل خط کشی پارکینگ

قبل از هر کاری شما باید محل های خط کشی را مشخص کنید استاندارد اصلی برای این کار به این صورت است که برای هر ماشین باید 3 متر عرض و 5 متر طول در نظر بگیرید اما چون تمامی خانه های ساخته شده در ایران و مخصوصا تهران از این فضا برای هر ماشین بهره مند نیستند باید فضای کمتری را برای ماشین ها در نظر بگیرید. به عنوان مثال می توانید کل پارکینگ را با متر اندازه گیری کنید و این اندازه را به تعداد ماشین هایی که قرار است در پارکینگ پارک کنند تقسیم کنید. اگر اندازه بدست آمده برای هر ماشین کمتر از 2.5 متر شد برای باز کردن درب ماشین به مشکل می خورید و به سختی باید از ماشین پیاده شوید. یک روش برای حل این مشکل این است که با صاحب ماشین کناری هماهنگ کنید که هر دو ماشین به یک سمت پارک نشوند یعنی یکی به صورت دنده عقب پارک کند و دیگری از جلو.

بعد از مشخص شدن مکان هایی که قرار است آن مکان را رنگ کنید باید به صورت کامل آن مکان های مشخص شده را تمیز کنید یک جارو بردارید و کامل مکان های مشخص را تمیز کنید. بعد از این کار با استفاده از یک فرچه دسشویی و آب و محلول تمیز کننده مکان هایی که قرار است رنگ آمیزی کنید را کاملا تمیز کنید چراکه اگر این کار را نکنید بعد از مدتی رنگ پوسیده می شود.

مرحله دوم : پرکردن محل خط کشی پارکینگ

مکان هایی که قرار است خط کشی پارکینگ کنید با دقت و حوصله زیاد بررسی کنید و اگر شکاف یا سوراخی بر روی بتن می بینید را باید پرکنید. یک ماله بنایی را با سیمان پر کنید ابتدا سیمان را با آب مخلوط کنید و ماله را با سیمان پر کنید و در مکان هایی که شکاف و یا سوراخ وجود دارد سیمان را بریزید و با ماله کاملا آن را صاف و یکدست کنید.

اطلاعات بیشتر در : خط کشی پارکینگ

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 227 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:03

نصب تلویزیون روی دیوار

در بسیاری از مواقع به دلیل تغییر مکان زندگی نیاز به نصب تلویزیون روی دیوار خواهیم داشت که اگر این جابه جایی ها زیاد باشد نمیتوان هر بار هزینه ای را برای این کار در نظر گرفت.

این اتفاق برای کسانی که مستاجر هستند بیشتر اتفاق می افتد چرا که این افراد بیشتر نیاز به جابه جایی مکان زندگی خود خواهند داشت.

بنابراین برای حل این مشکل تصمیم گرفتیم که درباره نصب تلویزیون روی دیوار آموزشی را برای شما قرار دهیم تا شما به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید.

در این آموزش که برای شما تهیه کرده ایم تلاش داشته ایم که به صورت بسیار آسان و در مدت زمان کم شما بتوانید خود کار نصب تلویزیون روی دیوار را انجام دهید.

اولین کاری که شما باید برای نصب تلویزیون روی دیوار انجام دهید تهیه نگهدارنده تلویزیون روی دیوار است که به آن پایه نگهدارنده تلویزیون و یا پایه دیواری گفته می شود.

در هنگام تهیه پایه دیواری تلویزیون حتما به این موضوع توجه داشته باشید که این پایه برایتلویزیون شما مناسب باشد و توانایی تحمل وزن تلویزیون شما را داشته باشد.

همینطور در نظر داشته باشید که پایه دیواری تلویزیونی که خریداری می کنید دارای زاویه مناسب برای شما باشد و قابلیت تغییر زاویه را دارا باشد. این تغییر زاویه هم باید به صورت افقی باشد و هم اینکه باید به صورت عمودی قابلیت جابه جایی را داشته باشد.

وسایلی که شما برای نصب تلویزیون روی دیوار نیاز خواهید داشت به صورت زیر می باشد.

متر

مداد

دریل

پیچ گوشتی

لینک پیشنهادی نوین خانه :‌ آموزش ویدئویی نصب تلویزیون به دیوار

ادامه مطلب در : نصب تلویزیون روی دیوار

 
نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 164 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:03

تقریبا تمامی آدم ها یک بار در عمر خود با مشکل تعمیر یخچال مواجه می شوند. تماس های فراوانی برای انجام تعمیر یخچال در محل با ما صورت می گیرد.

تمامی مشکلاتی که برای یخچال ما در طول زمان بوجود می آید به دلیل استفاده نادرست ما از این وسیله می باشد و هیچ دلیل دیگری ندارد.

بنابراین اگر شما به دلیل تعمیر یخچال در محل به این صفحه آمده اید علاوه بر مطالعه نکات استفاده از یخچال با نوین خانه تماس بگیرید تا مشکل شما حل شود.

تیم فنی نوین خانه در زمینه تعمیر یخچال فریزر دارای سابقه کار 10 ساله می باشد. که نشان از تجربه بالای این افراد می باشد.

نوین خانه یخچال شما را در منزل در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه تعمیر می کنید. تنها کافی است برای تعمیر یخچال در محل با شماره پایین صفحه تماس حاصل بفرمایید.

اما در این صفحه ما نکات بسیار ضروری را برای شما آماده کرده ایم که اگر در طول سالیانی که از یخچال بهره می برید آن ها را رعایت کنید هیچ مشکلی برای شما بوجود نمی آورد.

این نکات به شما درک بهتری از کارکرد یخچال ارائه می کند که با این درک از نحوه عملکرد یخچال دیگر نیاز به تعمیر یخچال نخواهید داشت.

نکات استفاده درست از یخچال

  1. اطمینان از جریان داشتن هوا درون یخچال

به هیچ وجه نباید جریان هوایی که در داخل یخچال باید جریان داشته باشد به دام بیوفتد. اگر این اتفاق بیوفتد هوای داخل یخچال بدرستی سرد نخواهد شد.

 

وسایل زیادی را از داخل یخچال به بیرون منتقل کنید. بعضی مواقع ظروف خالی در یخچال باقی می ماند که نباید اجازه دهید این کار صورت پذیرد.

همیشه سعی کنید برای هر طبقه از یخچال خود فضای کمی را خالی بگذارید و فضای خالی کافی برای عبور جریان هوا را بوجود بیاورید.

اگر برای مدت طولانی جریان داخلی یخچال شما به دام افتاده باشد و به درستی جریان هوا درونیخچال وجود نداشته باشد شما به تعمیر یخچال نیاز پیدا خواهید کرد.

ادامه مطلب در : تعمیر یخچال در محل

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 185 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:02

- ضرورت لوستر برای اتاق

در بسیاری از موارد مشاهده می شود که یک اتاق احتیاجی به آویختن لوستر با تعداد شاخه های متعدد ندارد. با روشن کردن لامپ ها نه تنها محیط گرم تر می شود بلکه در زمینه مصرف انرژی نیز اسراف می گردد. بنابر این بهتر است تا اگر اتاق های با متراژ کوچک تر دارید از لوستر های ساده و کم شاخه استفاده کنید.

 

2- لوستر روی میز ناهارخوری

اگر بخواهید بر روی میز ناهارخوری خود لوستر آویزان کنید باید ارتفاع آن را به گونه ای تنظیم کنید که روشنایی آن تمامی میز را بپوشاند و هم چنین فاصله بسیار نزدیک یا بیش از حد دور نباشد

 

3- لوستر برای اتاق خواب

معمولا استفاده از لوستر در اتاق خواب به دلیل نور مستقیم آن توصیه نمی شود. به جای لوستر می توان از دیوارکوب ها و لامپ های هالوژن استفاده کرد.

 

4- لوستر برای سقف کوتاه

اگر اتاق هایی دارید که سقف آنها کوتاه است بهتر است تا به سراغ لوستر یا چراغ های آویزی نروید زیرا که نصب لوستر باعث می شود سقف از آنچه که هست نیز کوتاه تر به نظر برسد. می توان از لوستر های سقفی استفاده نمود.

اطلاعات بیشتر در : تعمیر لوستر

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 144 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:02

 

برای نصب لوستر های سقفی به موارد زیر نیاز خواهیم داشت.
پیچ گوشتی تخت و یا دو سو
دم باریک
سیم لخت کن
فازمتر
چسب برق
قبل از انجام هر کاری باید لوستر سقفی ای که می خواهید نصب کنید را کامل سر هم بندی کنید و تمام قطعات درست در جای خود باشند.
بعد از سرهم بندی لوستر سقفی آن را کامل بررسی کنید تا هیچ مشکلی در آن وجود نداشته باشد. و همه قطعات به صورت دقیق و درست در جای خود باشند.
در بعضی از مواقع ممکن است در هنگام جابه جایی لوستر سقفی به آن صدمه وارد شده باشد و یا سیمی قطع شده باشد که ابتدا باید تمام این موارد بررسی شده و مشکل اگر وجود داشت حل شود.
در مرحله دوم بعد از آماده کردن کامل برای نصب لوستر سقفی نوبت به باز کردن محافظی که برای سیم های بیرون آمده از سقف می گذارند می باشد.
برای این کار یک چهار پایه را بر روی زمین محکم کنید و یا اینکه از کسی خواهش کنید تا آن را محکم بر روی زمین نگه دارد.
با استفاده از پیچ گوشتی تخت و یا دو سو پیچ هایی را که محافظ را بر روی سقف محکم کرده اند باز کنید و آن را پایین بیاورید.

ادامه در نصب لوستر

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 145 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:02

آموزش تعمیر پارچه مبل در منزل برای پارگی های خیلی کوچک

 

ابتدا برای اینکه بتوانیم به خوبی کار تعمیر پارچه مبل را انجام دهیم اگر پارگی پارچه مبل بصورت نامظم و بریده بریده می باشد.

با استفاده از چاقوی تیز و یا یک قیچی تیز پارگی را تمیز کنید به صورتی که بتوانید پارچه جدیدی که می خواهید جایگزین کنید را دقیقا به اندازه پارگی دربیاورید.

بعد از اینکه پارگی پارچه مبل را تمیز کردید باید دو تکه از پارچه را به صورت زیر آماده کنید.

اولین تکه را به عنوان نگهدارنده پارچه مبل باید ببرید و آماده کنید. به این صورت که این پارچه باید از هر طرف حدود یک سانتی متر بزرگتر از پارگی پارچه مبل باشد.

بعد از آمده کردن پارچه نگهدارنده نوبت به پارچه اصلی مبل می رسد. به صورت بسیار دقیق و منظم پارگی پارچه مبل را اندازه گیری کنید.

سپس از پارچه مبل خود که از قبل تهیه کرده اید به میزان اندازه ای که در مرحله قبل گرفته اید بیرون بیاورید.

دقت داشته باشید که پارچه های مبل دارای طرح می باشند و از پارچه ای که تهیه کرده اید به نوعی پارچه جایگزین را بیرون بیاورید که طرح پارچه مبل کاملا حفظ شود.

ایتدا پارچه نگهدارنده را درون پارگی پارچه مبل قرار دهید و از زیر پارچه آنرا کامل صاف کنید به صورتی که از هر طرف پارگی پارچه مبل کاملا از زیر پوشیده شود.

ادامه در لینک زیر :

تعمیر پارچه مبل در خانه

نوین خانه...
ما را در سایت نوین خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محسن نظری novinkhane بازدید : 144 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 13:01